מסיבת עיתונאים

חברת CallPerfume מרחיבה את המותג ומשיקה: שיטת חדשנית "עולמות הריח". 

רשת CallPerfume מומחים לבשמים, משיקים לראשונה בישראל: שיטה חדשנית להתאמת בשמים, על פי משפחות ו"עולמות ריח", שיאפשרו לצרכן הישראלי לבחור בשמים וניחוחות בהתאמה אישית.

קטגוריית TWEENS-TEENS - קטגורית ייעודית הכוללת התייחסות לקהלי הנוער (גילאי 12-18 ) והפרה נוער (גילאי 8-12 ) עם מותגים המתאימים למתבגרים (TEENS ) ו"כמעט" מתבגרים (TWEENS) הנמצאים בין הילדות לנערות - IN BETWEEN .
קבוצת גילאי הנוער והפרה נוער כמעט ואינה מקבלת התייחסות ממוקדת בעולם הבישום הישראלי (בניגוד למקובל בחו"ל) ונאלצת להשתמש בבשמים מבוגרים מדי שאינם נותנים מענה לצורך בבשמים רעננים ומגניבים במחירים נוחים , כאשר המותג הראשון שיושק בקטגוריה, יהיה בברלי הילס 90210 – המציג קולקציה של 8 בשמים צעירים לנערות ונערים בהשראת סדרת הנוער המחודשת המצליחה.

רוני שרוני, מנכ"ל ובעלים CallPerfume  "בשנים האחרונות, חלה ירידה משמעותית בגיל הממוצע של צריכת הבושם הראשון והוא עומד כיום על גיל 8 לעומת גיל 13 לפני כ- 10 שנים. בשל ירידת גיל הצריכה, עולה הצורך בפתיחת קטגוריות ייעודיות לילדים ונוער והשקת מותגים בינלאומיים חדשים בתחום. אנו צופים שבשנתיים הקרובות, יתרחב טרנד הבישום לנוער ויהווה כ-7% מסך מכירות הבישום בארץ".
לדבריו: "בשנים האחרונות, הולכת ומסתמנת מגמה בולטת בקרב הצעירים הטרנדיים, הבאה לידיד ביטוי בחיפוש אתר מותגים אופנתיים, עם אריזות צבעוניות ומדליקות, בקבוקים מעוצבים, ניחוחות מודרניים ושמות מפורסמים, המאפשרים לבני הנוער "ללבוש" מידי יום דמות אחרת ולהשתעשע עם הניחוח".




קטגוריית בשמי אמנות – המיועדת לקהל בוגר,שוחר אמנות ובעל מודעות למתרחש בעולם העיצוב הבינלאומי, כוללת בשמים בעיצובי ארט דקו ועיצובים מודרניים. במסגרתה יושקו הבשמים הקלאסיים והיוקרתיים של מותג העטים הצרפתי מונט בלאן- MONT BLANC ובשמי מותג עיצובי הזכוכית והקריסטל - לאליק LALIQUE.
מוסיף שרוני: " שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 800 מליון ₪ בשנה וכמומחים לבשמים, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל מותגי בישום מובילים, במחירים אטרקטיביים".

מסקרים שנערכו עולה כי : 26.8% מהישראלים, רוכשים בושם פעם בחצי שנה, 12.5% רוכשים בושם פעם בחודשיים. 5.1% משתמשים בבושם יותר מפעם ביום, 39.7% משתמשים פעם ביום, 11.9% מתבשמים 2-5 בשבוע ו- 10% מתבשמים פעם בשבוע . נשים רוכשות כ- 4 בשמים שונים בממוצע בשנה, בעלות של כ- 1500 ₪ בעיקר בקבוקי 50 מ"ל ונערות (גילאי 12-18 ) רוכשות כ- 3 בשמים בשנה, בעלות של כ- 300 ש"ח. 78% מהנשים מתבשמות מידי בוקר לעבודה, 52% מתבשמות במהלך היום ו- 89% מתבשמות בערב לפני יציאה לאירוע. 42% אחוז מהנערות מתבשמות מידי בוקר לפני היציאה לבית הספר ו- 79% אחוז מתבשמות בערב לפני היציאה לפעילות או אירוע. גברים נוטים לשמור על נאמנות למותג ורוכשים כ- 2 בשמים בשנה בבקבוקי 100 מ"ל, בעלות של 800 ש"ח ונערים רוכשים כ- 1.5 בשמים בשנה בעלות של כ- 250 ש"ח. 82% מהגברים והנערים, מתבשמים לפני יציאה לאירוע, 42% רק אחרי גילוח, 77% מהגברים והנערים רוכשים לעצמם את הבושם ו- כ 20% מקבלים אותו במתנה.

רשת "CallPerfume" מציעה מעל ל- 300 מותגי בישום בינלאומיים וכ- 2000 סוגי בשמים ובשמי נישה ייחודים המחולקים לפי "משפחות ריח" לנוחות הצרכנים. הרשת דואגת להציג 6 פעמים בשנה את הטרנדים האחרונים בתחום מותגי הבישום הבינלאומיים

להשיג בלעדית: באתר האינטרנט, במוקד ההזמנות הטלפוני: 1-700-50-70-60 ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.