לפי קרולינה הררה, מעצבת האופנה האייקונית, סגנון וסטייל זה אורח חיים זה לא מה את לובשת זה איך את לובשת... בושם כמו בגד הוא ביטוי של האישיות שלך. קרולינה הררה מעצבת האופנה האמריקאית והמזוהה כל כך עם ניו יורק וילידת קרקאס ונצואלה הייתה אשת החברה הגבוהה בניו יורק כשקיבלה דחיפה לכיוון עולם האופנה ואת החותמת הרשמית ממי שהייתה אז העורכת הראשית של ווג וחברתה דיאנה ורילנד שהפכה למנטורית. את ההשראה לעולם האופנה והחיבור סיפרה הררה שקיבלה מסרטים הוליוודיים קלאסיים. הקולקציה הראשונה של קרולינה הררה נשית וזוהרת הוצגה בשנת 1981 במטרופולין וכל המי ומי של ניו יורק בשנות השמונים הגיעו, הקולקציה זכתה להצלחה מסחררת וקרולינה הררה החלה למכור בכל החנויות היוקרתיות של עולם האופנה בניו יורק ברגדורף, נימנס וסאקס והקימה באופן רשמי את בית האופנה קרולינה הררה.
212 הסדרה האייקונית שהחלה בשני הבשמים המיתולוגיים 212 לאישה שהושק בשנת 1997 ו-212 לגבר שהושק בשנת 1999 קיבלה את השם בהשראת אזור החיוג של מספרי הטלפון הראשונים במנהטן, עוד בתקופה שהטלפון הקווי היווה סמל סטטוס!
212 לאישה - הבושם הראשון שהושק בקולקציית הבשמים 212
212 מבית קרולינה הררה הוא הבושם הראשון מהמותג האייקוני 212 של קרולינה הררה הושק לראשונה בשנת 1997 והפך לקלאסיקה שעדיין רלוונטית יותר מתמיד. בושם בהיר וקליל נוצר על ידי המאסטר פרפומר הספרדי אלברטו מורילס האגדי שאחראי גם על יצירות מופת כמו CK1, Armani Acqua di Giò. הבושם 212 מעוצב במינימליזם חושני ומעודן בניחוח פרחים עם תווים עיקריים של פריחת הדרים, ברגמונט, גרדניה, יסמין, סנדלווד ומאסק. בהשראת העיר הכי תוססת בעולם ניו יורק והדור הצעיר ומלא חופש וביטחון, מודרני, אורבני וייחודי. בושם לאישה פרש, נשי וחושני.
212 לגבר - הבושם הראשון שהושק בקולקציית הבשמים 212
212 בושם לגבר וקלאסיקה מבית האופנה של קרולינה הררה, בושם ייחודי, מודרני ואלגנטי עם ניחוח פרש חם, מתמשך וחושני. הבושם הראשון לגבר מסדרת הבשמים 212 האייקונית הושק בשנת 1999 ועד היום הוא אחד הבשמים לגברים הנמכרים בעולם. נוצר בהשראת העיר הכי אנרגטית וקוסמופוליטית ניו יורק והאופי הייחודי של מנהטן והארכיטקטורה הייחודית שלה. בתווים של אשכולית, ג'ינג'ר, מנדרינה, מולקולות אקווטיות, סנדלווד, תווים עציים חמים ומאסק. בושם שמשדר ספונטניות אנרגטית ואלגנטית. אנרגיה וסטייל!
קרולינה הררה קיבלה את ההשראה לבשמים מהארכיטקטורה הייחודית של מנהטן ניו יורק וגורדי השחקים העוצמתיים של העיר בצבעים מטליים בשילוב עם הזכוכית השקופה. 212 כבר יצא במהדורות רבות, עיצובים רבים והפך למותג בפני עצמו.