מדיניות החזרות

החזרות וביטולים – מדיניות החזרת טובין  
 
חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") חל על כל הרכישות המתבצעות באתר זה ובהתאם לחוק רשאי כל קונה באתר זה לבטל את הרכישה . 
 
האמור לעיל בא לתת הסבר כללי אודות התנאים והטכניקה לביטול אך בכל מקרה הוראות החוק הן הקובעות . 
 
לקוח המבקש לבטל את ההזמנה בטרם נשלח אליו המוצר יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשרות לקוחות כלפרפיום ישראל בע"מ או באמצעות טופס הפנייה באתר, וחיובו יבוטל . 
 
על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי הודעת ביטול באמצעות טופס הפניה באתר תוך פירוט סיבת הביטול. אם ימצא כי המוצר אכן היה פגום לא יחויב הלקוח בדמי ביטול . 
 
לקוח המבקש לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, שלא עקב פגם במוצר, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעה בכתב לכלפרפיום ישראל בע"מ, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. במקרה זה, רק לאחר תאום מראש עם שרות הלקוחות וקבלת אישור הלקוח יוכל להחזיר את המוצר בכוחות עצמו ועל אחריותו למשרדי כלפרפיום ישראל בע"מ. 
 
תנאי לביטול הזמנה לגבי בשמים באריזה הנו שמירת האריזה בשלמותה, כולל הצלופן העוטף אותה. אם נפתחה אריזת הבושם לא ניתן לבטל את ההזמנה . 
 
תנאי לביטול הזמנה לגבי בשמים המסופקים ללא אריזה הנו שלא נעשה כל שימוש (ולו המזערי ביותר) בבושם
 
החזרת התמורה תתבצע במעמד ביטול העסקה, ככל שניתן, או במועד הקרוב לכך, לא יאוחר מ 7 ימי עסקים. התמורה תוחזר באותו אופן בו נעשה התשלום.

החל מ 14.12.2010 יכנסו לתוקפן "תקנות ביטול עסקה ".

http://www.moital.gov.il/CmsTamat/Rsrc/Hechzer/business_hp.html

        מדיניות החזרות וביטולים שלא באשמת החברה 
        - חיוב בגין 5% מערך המוצרים.
        - חיוב בגין עלות המשלוח לחברה ,עד 25 שח.
רחוב החרושת 25, רעננה, אזור התעשייה, בית שטרן - בכניסה לבניין. שעות פתיחה: א-ה בין השעות 09:00:00-18:00