אודות

Call Perfume מציעה ללקוחותיה מגוון בשמים יוקרתי המתעדכן בהתמדה, מחירים נוחים וחוויית שירות יוצאת דופן המאופיינת בתשומת לב אישית ובהקשבה לצרכי הלקוח עד לפרט הקטן ביותר.

החברה החלה את פעילותה בישראל בשנת 1996 מתוך מטרה לאפשר לצרכנים לרכוש בשמים יוקרתיים מהמותגים המובילים בעולם במחירים נוחים. מחברה בת שני עובדים שטיפלו בכל תחומי העסק התפתחה Call Perfume לחברה המעסיקה כיום למעלה מ 30 עובדים במחלקות השונות. הטיפול המסור והאישי בכל פניה נשאר כשהיה ואף גדל והתפתח עם הלקוחות והיצע השירותים המגוון שמעניקה החברה.

חוויית הלקוח

חוויית ההתקשרות עם Call Perfume  מאופיינת במהימנות, אסתטיקה ויחס אישי לכל לקוח. היקף הפעילות העסקית של החברה מאפשר התקשרויות ושיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות של מותגי אפנה מובילים ועסקים משלימים המעוניינים בהעשרת השרות עבור לקוחותיהם. על לקוחות החברה נמנים גם אתרי סחר גדולים כדוגמת WallaShops, NanaShops .

קטלוג הבשמים של Call Perfume  מתעדכן ומופץ כ-4 פעמים בשנה בכ - 50,000 עותקים לנוחיות הקניה המחושבת והמהירה; באתר האינטרנט של החברה מוצע שרות ייחודי המאפשר בחירת והתאמת ניחוחות על-פי משפחות ריח ונתונים נוספים; באתר ניתן למצוא גם מידע מעודכן לגבי מבצעים וחידושים בעולם הבישום.

Call Perfume  מקיימת ימי מכירה בעסקים לנוחות השרות לעובדים ומפגש אישי עם האנשים שמאחורי הקטלוג המהודר, ממשקי הסחר האלקטרוני והשרות הטלפוני.

קשר ויחס אישי באים לידי ביטוי גם ברשת החנויות של החברה בה ניתנת הזדמנות ללקוחות לפגוש את כל מותגי הבושם האהובים עליהם בסביבה מעוצבת.  רשת החנויות משלימה את חוויית הקניה של לקוחות Call Perfume ומאפשרת להם ליהנות מנוחות ונגישות מקסימאלית.

נוחיות קניה, מהימנות ויעילות

מחלקת הסחר האלקטרוני של Call Perfume  מקבלת הזמנות מקוונות 24 שעות ביממה באמצעות אתר החברה. כל העסקאות המקוונות נערכות באמצעות ממשקים מאובטחים.

מרכז קבלת ההזמנות הטלפוניות ממוקם במשרדי החברה ומעניק טיפול אישי לכל לקוח/ה. פניות אחרות זוכות להתייחסות מהירה ומועברות לבעל התפקיד המתאים בחברה. לקוח המבצע הזמנה באמצעות אתר החברה יכול לעקוב on-line אחר התקדמות הטיפול בעניינו.

בCall Perfume  יודעים להעריך את האסתטיקה והאלגנטיות שהם חלק מרכישת מותגי בושם יוקרתיים ומקפידים להשלים את החוויה עד סופה. ההזמנות נארזות בקופסה מעוצבת וממותגת, קיימת ואפשרות לצרף כרטיס ברכה ואריזת מתנה מהודרת.

המחסן הלוגיסטי ממוקם במבנה המשרדים ומנפיק מדי יום את ההזמנות שהתקבלו ביום הקודם. מוצרי הבישום נארזים בתשומת לב ונמסרים לבתי הלקוחות בשתי אפשרויות שילוח:

1. תוך 7 ימי עסקים- שילוח בדואר רשום לסניף הקרוב לבית הלקוח לפי החלטת דואר ישראל. 

2. תוך 3 ימי עסקים- שילוח באמצעות חברת דואר שליחים, שליח שמגיע אליך.

3. מהיום להיום- שילוח באמצעות חברת זיג זג, שליחות דחופה באזור המרכז והשרון בלבד.

4. איסוף עצמי מחנות CallPerfume  רעננה, רחוב החרושת 25 .

אנשים שעושים מותג

Call Perfume  הוקמה על-ידי רון שרוני - מקצוען בתחום הבישום. שרוני מחזיק בתואר שני במנהל עסקים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה האמריקאית בפריס וכיהן כמנהל יצוא עבור יצרני  בושם באירופה ואסיה. ההיכרות המעמיקה עם שווקים שונים וההתנסות הממושכת של שרוני בעולם הבישום מעמידים לרשות לקוחות החברה ידע מקצועי רחב ועדכני, ותק, ניסיון והבנה לגבי מרכיבי חוויית הרכישה.

הסגנון האישי, הקשב האמיתי לצרכי הלקוח וההקפדה הדקדקנית על כל פרט מאפיינים את החברה מיום היווסדה ועד היום. ב Call Perfume  יודעים כי נאמנות לקוחות היא מה שבונה עסקים לטווח ארוך ותעיד על כך יציבותה הפיננסית המבוססת של החברה.

בקרוב יפתחו מרכזים לוגיסטיים של Call Perfume   גם באירופה ויחד איתם יתרחב מגוון המוצרים שיכלול גם קוסמטיקה, טיפוח, איפור ואפשרות למכירה סיטונאית וקמעונאית מקוונת. במקביל יועמקו קשרי שיתוף הפעולה עם חברות ועסקים מובילים בארץ – מכירה ישירה לעסקים, שיתוף פעולה עם מועדוני לקוחות ויבוא בלעדי של מותגי נישה אקסקלוסיביים אותם ניתן יהיה לרכוש בחנויות יוקרתיות ובאמצעות ערוצי השיווק הייחודיים של Call Perfume .

רחוב החרושת 25, רעננה, אזור התעשייה, בית שטרן - בכניסה לבניין. שעות פתיחה: א-ה בין השעות 09:00:00-18:00